.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسیس اداره صنایع و معادن در شهرستان بابل

فرماندار شهرستان بابل گفت، با راه اندازی اداره صنایع و معادن درشهرستان بابل بتوان جوابگوی نیاز شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز ازبابل، یداله ا فشار مقدم فرماندار شهرستان بابل در مراسم تاسیس اداره صنایع و معادن شهرستان بابل، ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این اداره بتوان جوابگوی نیاز شهرستان بود .

فرمانداربابل، ضمن تاکید در بکارگیری از افراد متخصص و با تجربه در زمینه مدیریت این مجموعه تازه تاسیس گفت : می بایست مدتها قبل شاهد انجام این حرکت رو به جلو در جهت حمایت از صنایع و معادن شهرستان می بودیم و بحمداله امیدواریم که با راه اندازی این مجموعه با تلاش و همت بیشتر در جهت رونق و شکوفائی صنعت شهرستان قدم برداریم.
وی افزود، شهرستان بابل در حال حاضر دارای تعداد قابل توجهی شهرک ، کارخانه و کارگاههای صنعتی می باشد ولی در عمل تعداد زیادی از آنها با مشکلات زیادی مواجه می باشند و ما باید تلاش نمائیم که با برنامه ریزی درست و صحیح در راستای رفع مشکلات آنها کوشش نمائیم .
فرمانداربابل درادامه بیان داشت، انتظار ما از اداره تازه تاسیس صنایع و معادن شهرستان بابل در واقع رفع همین موانع و مشکلات می باشد که با کار و تلاش و جدیت در کارها انشاء الله در آینده نزدیک شاهد شکوفائی صنایع در شهرستان باشیم که این خود بزرگترین خدمت به مردم می باشد .
وی گفت، در گذشته شاهد بودیم که بابل از رونق صنعتی قابل توجهی در استان برخوردار بود در حالیکه امروز تعداد زیادی از کارگاههای شهرستان با ظرفیت های پائین مشغول بکار می باشند و با مشکلات زیادی در امر تولید مواجه هستند که امیدواریم این مسئله سرلوحه فعالیت اداره صنایع و معادن شهرستان باشد .
مهندس افشارمقدم تصریح کرد، طرح ساماندهی یارانه در نهایت باعث رونق و شکوفائی بخش صنعت کشور شده و دولت با این طرح باعث ایجاد یک انقلاب در صنایع کشور و باعث شکوفائی اقتصادی و صنعتی خواهد شد و همه ما موظفیم در انجام این وظیفه خطیر همراه و پشتیبان دولت باشیم .
درادمه این مراسم هاشم پوررئیس سازمان صنایع ومعادن استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،پیگیریهای نمایندگان مجلس وفرمانداربابل رادرایجاداداره صنایع ومعادن بابل موثردانست.
رئیس صنایع معادن افزود،باتوجه به پتانسیل هاوظرفیت هایی که درصنعت بابل داریم این اداره جدید نقش خودرادرتقویت صنایع ایفاکند.
مهندس هاشم پور بیان داشت،شهرستان بابل با تعداد452واحدصنعتی باسرمایه گذاری هزارو800 ونودمیلیارد ریال وبااشتغال 6 هزارو113 نفراستقراردارد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.